Dina Behov, Vår Prioritet

Skapa ett konto genom att fylla i era uppgifter.

Vill du komma till support så klicka på supportknappen.

Kontakta oss enkelt via formuläret nedan så återkommer vi så fort vi kan

Boka Möte

Är du redo att förenkla era administrativa processer?

Ni skapar ett konto genom att registrera ditt assistansbolag hos Assistenten.se genom att fylla i vårt enkla formulär. Ange grundläggande information om ditt företag och dina kontaktuppgifter, så tar vi kontakt med dig för att boka ett möte. Under detta möte, som kan ske digitalt eller fysiskt efter ert önskemål, kommer vi att genomgå alla detaljer i vårt system, visa hur det fungerar och svara på alla era frågor. Vi hjälper er även att registrera era brukare och ser till att ni får de inloggningar ni behöver. Vår målsättning är att göra övergången till Assistenten.se så smidig och informativ som möjligt.

Fyll enkelt i vårt formulär och låt oss ta hand om resten. Efter att ni skickat in era uppgifter, kontaktar vi er för ett möte. Vår prioritet är att se till att ni känner er väl förberedda och bekväma med alla funktioner som Assistenten.se erbjuder.

Postadress

Assistenten.se
c/o Keeada AB
Kivra: 559245-1958
106 31 Stockholm

Öppettider

Måndag - Fredag
Kl: 08.00 - 17.00

Skapa ett konto eller kontakta oss genom att fylla i detta formulär


Vanliga Frågor på Assistenten.se

Hitta Svaren Du Behöver

Hur registrerar jag mitt assistansbolag på Assistenten.se?

Att registrera ert assistansbolag är enkelt. Börja med att boka ett möte med oss, så att vi kan förstå era behov och guida er genom registreringsprocessen. Kontakta oss via [kontaktmetod] för att boka ert möte.

Hur ställer jag in inköpsgränser för mina brukare?

Inköpsgränser kan enkelt ställas in via ert assistansbolags dashboard på Assistenten.se. Efter att ni har lagt till era brukare i systemet, välj 'Inköpsgränser' från menyn och följ de enkla stegen för att anpassa gränserna för varje brukare.

3: Kan brukare beställa produkter utanför de fastställda inköpsgränserna?

Nej, systemet förhindrar automatiskt inköp som överskrider de fastställda gränserna. Detta säkerställer att inköp håller sig inom budget och följer era riktlinjer.

Hur fungerar faktureringsprocessen?

I slutet av varje månad sammanställer Assistenten.se alla inköp gjorda av era brukare och skapar en detaljerad faktura. Denna faktura skickas till er för granskning och betalning, vilket förenklar er ekonomiska administration.

Vad gör jag om jag har tekniska problem eller frågor om plattformen?

Vid tekniska problem eller frågor, är vårt supportteam alltid redo att hjälpa till. Kontakta oss via SUPPORT för snabb och personlig hjälp.

Kontakta Vår Support – Vi Är Här för Dig

Support

Behöver du hjälp eller har du frågor? Vårt dedikerade supportteam är redo att assistera dig, oavsett om du är brukare eller del av personalen på ett assistansbolag. För att vi ska kunna ge dig den bästa möjliga hjälpen, är det viktigt att du fyller i alla uppgifter i formuläret nedan. Inkludera specifika detaljer om din förfrågan så att vi snabbt kan förstå och adressera ditt ärende. Varje fråga är viktig för oss, och vi arbetar för att hjälpa dig i just ditt ärende.

I det här formuläret kontaktar ni oss för support. Fyll i formuläret så kontaktar vi er så fort som möjligt för att hjälpa er.

Postadress

Assistenten.se
c/o Keeada AB
Kivra: 559245-1958
106 31 Stockholm

Öppettider

Måndag - Fredag
Kl: 08.00 - 17.00

Supportärende


Rulla till toppen